עסוקים

Outreach מציעה ייעוץ למנהלים או טיפול פסיכולוגי לעסוקים אשר משתלבים בקצב החיים המהיר שלהם.

כולנו יודעים שקצב החיים בעולם המודרני ובמיוחד בעולם העסקי של ימינו רק הולך ומתגבר. עומס המטלות מקשה על עצירה, נשימה, חשיבה, תכנון והתארגנות מחדש.
ואולם, עצירות אלו הן הכרחיות עבור אלו שרוצים לשמור על הבריאות הנפשית שלהם ושל הסובבים אותם, למרות קצב החיים המהיר שלהם. אותן עצירות הן כמו ׳תחנות תדלוק׳ המאפשרות התמודדות טובה יותר עם אתגרי היומיום וחזרה לעשיה יעילה ופוריה.

רבים נוטים לדחוק לסוף סדר העדיפויות את יצירת המרחב הפרטי החשוב הזה. אחת הסיבות לכך היא הקשיים האובייקטיביים למצוא זמן, מקום וכתובת מתאימה להתייעצות וחשיבה. סיבה נוספת היא התפיסה הרווחת בציבור בנוגע לטיפול פסיכולוגי, האופן בו הוא מתנהל והערך הפוטנציאלי שלו. רבים חושבים שטיפול פסיכולוגי בהכרח מתמקד בעבר (׳ספר לי על אמא ואבא׳), צולל למעמקי הנפש (׳חפירות׳), אינו מעשי (׳הפסיכולוג שלי רק מהנהן׳) ומנותק מהמציאות היומיומית (מה קשור?). מסיבות אלה, פונים לעיתים מנהלים ואנשים עסוקים אחרים לייעוץ עסקי או אימון אשר מספקים להם מענה חלקי בלבד ולרוב אינם נוגעים במורכבות הרגשית הכרוכה בהתמודדות עם אתגרי היומיום שלהם.

מתוך כך פיתחנו מענה ייחודי של טיפול פסיכולוגי לעסוקים וגם ייעוץ למנהלים אשר נראים קצת אחרת.

האם אתם זקוקים לטיפול שמתאים לקצב החיים שלכם?

צרו קשר

ייעוץ למנהלים וטיפול פסיכולוגי לעסוקים ב-Outreach

הצוות של Outreach צבר ניסיון רלוונטי ופיתח כלים היכולים לסייע למנהלים ולאנשים עסוקים אחרים להנות מהיתרונות של טיפול פסיכולוגי מבלי להאט את קצב החיים.

היתרונות של Outreach בהקשר הזה מתבטאים בשני מישורים מרכזיים:

  1. נגישות השירות: Outreach מציעה ייעוץ למנהלים וטיפול פסיכולוגי לעסוקים המתקיימים בזמן ובמקום הנוחים להם. הטיפול יכול להתקיים במשרד, בבית קפה בהפסקת הצהריים, בערב בבית או בכל מקום אחר ההולם את צרכי הפונים ואת קצב החיים שלהם. בכך אנו מסייעים לאנשים עסוקים לפתוח מרחב אישי מתאים מבלי להאט את קצב החיים.
    בנוסף, מתוך ההבנה של קצב החיים והדינאמיות שלהם, אנו מציעים מענה טלפוני ומיילי גם בין הפגישות הטיפוליות על מנת לספק ייעוץ למנהלים שנשאר רלוונטי  ליומיום שלהם.
    אנו יודעים מניסיוננו כי טיפול פסיכולוגי ברמה מעולה יכול להתבצע גם בתפאורה שונה מזו של הקליניקה, ומאמינים כי המקום הטוב ביותר לקיים טיפול הוא זה הנכון עבורכם.
    אנחנו מבינים היטב את ההבדלים המהותיים בין טיפול בסביבה שכזו לטיפול בקליניקה, ומשקיעים רבות בחשיבה מעמיקה על ההיבטים השונים הכרוכים בכך ובלמידה של הנעשה בעולם בתחום זה. בשורה התחתונה, למדנו לנצל הבדלים אלה לטובת הפונים אלינו והתהליך שהם עוברים בעזרתנו.
  2. רלוונטיות השירות: הצוות של Outreach מיומן בעבודה טיפולית עם מצבים מורכבים הדורשים התייחסות לעולם הפנימי כמו גם לאתגרים ממשיים בעולם החיצוני. ייעוץ למנהלים ב- Outreach יכול לגעת מחד באתגרים הקונקרטיים המונחים על שולחנם ומאידך במצב הרגשי שלהם, בהשלכות הבינאישיות ובשאלות עמוקות המתעוררות אצלהם כנגזרת של המצב. מנהלים, עובדים ואנשים עסוקים אחרים אינם צריכים עוד לבחור בין אימון או יעוץ עסקי לבין טיפול פסיכולוגי, המענה הטיפולי של Outreach משלב בין התחומים השונים באופן מאוזן בהתאם לצרכים.

העולם של ימינו זז בקצב מהיר מאוד. נדמה שכולנו עסוקים כל הזמן, ומנסים ללא הרף למצוא את האיזון בין אינסוף מטלות שונות. עפ"י תפיסתנו גם תחום הייעוץ והטיפול הנפשי צריך, על מנת שיישאר רלוונטי, להתאים עצמו לאופן בו אנשים חיים כיום, ובמקרים מסוימים להשתנות עפ"י רוח התקופה והצרכי

צרו קשר לבניית תכנית טיפולית מותאמת עבורכם

טלפון: 072-33-60-600
E-mail: [email protected]

לחצו ליצירת קשר
דילוג לתוכן