עידו מי-רז

עידו מי-רז

שמי עידו מי-רז ואני פסיכולוג שיקומי מומחה בהכשרתי.

אני מוצא עניין ומשמעות רבה בעיסוק בתחום השיקום הפסיכיאטרי והנוירופסיכולוגי, בו צברתי ניסיון רב לאורך כ-11 שנים של עבודה בבתי חולים (במסגרת מחלקות ומרפאות בבית חולים איכילוב ואסף הרופא), כמו גם במסגרות פרטיות שונות (מכונים וקליניקה פרטית).

אני מאמין כי מטרת הטיפול הפסיכולוגי- שיקומי הינה לסייע לאנשים במצבי משבר פיזי ונפשי לרכוש כלים להתמודדות ולסגל לעצמם שגרת חיים טובה, תפקודית ומשמעותית יותר. לתפיסתי, כדי לקיים תהליך זה דרושה היכרות מעמיקה עם מצבו הרפואי, הרגשי, התעסוקתי, החברתי והמשפחתי של האדם. מידע זה נשזר לו יחדיו לכדי התערבות אשר לעיתים קרובות אינה נשארת רק בחדר הטיפולים וגולשת למרחבי חיים אחרים, כגון הבית וסביבת העבודה, ועשוי בהחלט לערב גם סוכני שיקום עיקריים בחייו של המטופל (הורים, קרובים אחרים ובני/בנות זוג).

גישת הטיפול בה אני נוקט הינה אינטגרטיבית ומתבססת על שימוש בכלים וידע שצברתי לאורך הדרך, בין השאר טיפול קוגניטיבי התנהגותי-CBT , טיפול ממוקד טראומה-EMDR, וטיפול רגשי דינאמי.

מעל לכל, אני מאמין ביכולתו של קשר בין אנשים לרפא, ועל כן אני מקדיש זמן ומחשבה בתהליך ביסוס הקשר כדי שיחווה כמכבד, סבלני, אותנטי ואמפטי.

לאורך השנים בעבודתי במגזר הציבורי נחשפתי לאוכלוסיות שלמות שעוברות מעל או מתחת ל"רדאר" הטיפולי ולא יכולות להגיע פיזית לקבל טיפול בקליניקה. חשתי תסכול רב לדעת שהשירותים שביכולתי להעניק אינם נגישים, דווקא לאוכלוסיות הכי נזקקות.

מתוך המקום הזה, המפגש עם צוות אאוטריצ׳ ועם העשייה המקצועית בארגון קסמו לי ומשכו אותי להצטרף למקום שמרגיש לי כמו בית מקצועי. היכולת להגיע למטופלים באופן מותאם לצרכיהם, בבית או מחוצה לו, תוך עבודת צוות מופלאה, ממשיכים להעניק לי משמעות וסיפוק ומאפשרים למטופלים לקבל טיפול ייחודי, מקיף ומקצועי.

 

 

צרו קשר לבניית תכנית טיפולית מותאמת עבורכם

טלפון: 072-33-60-600
E-mail: [email protected]

לחצו ליצירת קשר
דילוג לתוכן