שי פדרו גוטמן

שי פדרו גוטמן

שמי שי פדרו גוטמן, בן 31, נשוי. נולדתי באורוגואי ועליתי לארץ לפני 20 שנה.

אני עובד סוציאלי בעל תואר ראשון (בהצטיינות) מהמרכז האקדמי רופין, וכיום במהלך לימודים לתואר שני בעבודה סוציאלית במגמה טיפולית- טיפול בפרט ובמשפחה באוניברסיטת אריאל. כמו כן אני בעל הכשרות בשיטות טיפוליות שונות כגון: NLP (master), IEMT (Integral Eye Movement Technique) ועוד.

מאז התואר הראשון עבדתי בעיקר בטיפול פרטני עם בני נוער וצעירים המתמודדים עם התמכרויות, תחלואה כפולה ומשברים נפשיים. כמו כן ניהלתי את צוות האיתור של בני נוער ברחובות וכחלק מהתפקיד היינו מגעים לסביבה הטבעית של אותם נערים (Reaching out) במטרה ליצור קשר חיובי ולהיות דמויות משמעותיות עבורם ו/או ליצור מוטיבציה להמשך טיפול במידת הצורך. בנוסף, במסגרת תפקידי ליוויתי נערים וצעירים למסגרות שבקהילה כגון אשפוזית, דירות מעבר והוסטלים. לפי הצורך גם הגשתי אותם לביטוח לאומי בהכרה לאחוזי נכות. זכיתי ללוות נערים וצעירים רבים אשר למרות התנגדות ראשונית לקשר הצליחו לפתוח את ליבם ולאפשר לי להיות לצידם בחלק מהמסע שלהם.

אחד הדברים המרגשים עבורי הוא להתבונן בעולם הפנימי של אנשים אחרים; ללמוד על ההסתכלות הייחודית שלהם על העולם, מתוך כבוד וסקרנות. כחלק ממסע אישי שעברתי (טיול מעל שנה), פגשתי מגוון רחב של אנשים חדשים מתרבויות ותפיסות שונות ולמדתי לחדד את רגישותי לחווייתו הייחודית של האדם. בין השאר דרך שינויים משמעותיים שעברתי ושחרור מאומנות קודמות, למדתי כי בני אדם מסוגלים להשתנות מעבר לכל דמיון ובכל מנהרה (לא משנה כמה היא ארוכה וחשוכה) יש בקצה אור.

כיום, אני גאה ושמח להיות חלק מהצוות של Outreach. הצוות מציע מענה טיפולי המותאם למטופלים מתוך גמישות, הקשבה, רגישות לסביבה, יצירתיות, מחשבה רבה ושיתוף פעולה של צוות מגוון ומקצועי.

צרו קשר לבניית תכנית טיפולית מותאמת עבורכם

טלפון: 072-33-60-600
E-mail: [email protected]

לחצו ליצירת קשר
דילוג לתוכן