המלצה ש. תל-אביב

התהליך שלי עם אאוטריצ' היה מקצועי ויסודי לאורך כל הדרך. החל מהאינטייק שהרגיש מאוד מדויק, ובעקבותיו ציוותו לי את המטפל תם – אחת הברכות המדהימות שקיבלתי בחיים.
תם ואני דיברנו בשפה דומה לאורך הטיפול, גילינו הרבה דברים במשותף, ונהנתי לשתף אותו בקשיים שלי ולקבל ממנו פידבק מאוד ישיר ומעמיק.
אמנם חלק משמעותי מהבעיה שלי (בעיקר לצאת מהמיטה ולתפקד) נבע מתת תפקוד של בלוטת התריס, אז תם ואני ניסינו להיאבק באמצעיים לא רלוונטים ואפשר להסתכל על זה כך שדי "טחנו מים", ושחבל שהוא לא ידע לזהות שבזה מדובר (ואמרתי לו את זה, ואשמח שכן תכניסו את זה לאתר כדי להעלות את המודעות לעניין בלוטת התריס שיכול לעזור לרבים ורבות..). תם מטפל מאוד "אחר" ממה שהכרתי.
הוא דיבר איתי בגובה העיניים, היה זמין לי הרבה מעבר לשעות הטיפול גרידא, נתן מעצמו ומעולמו כדי להראות לי שאני לא לבד, ותמך בי בתקופה הקשה ביותר בחיים שלי.
תם נתן לי להרגיש שרואים אותי, שמבינים אותי, שמעריכים ואוהבים אותי. ובתקופה בה הייתי שרויה, זה היה המון. הוא עזר לי לחזור לעצמי. לחזור לאהוב ולקבל את עצמי. אני מלאת הערכה לתם, וחושבת שהוא מטפל מצוין.
מה שבעיקר מדהים בו זו היכולת שלו להקשיב, להכיל – גם אם מדובר בביקורת או הצעות לאופן הטיפול שלו עצמו. הרגשתי שצמחנו וגדלנו ביחד במהלך הטיפול, והגענו לנקודות שאני בהלם שהצלחתי להגיע אליהן, ועוד בתהליך כל כך קצר. תודה לכולכם וכולכן על העזרה הענקית שנתתם לי בשעת המשבר הגדול ביותר בחיי. "

ש. תל-אביב