נתאים לך טיפול

הטיפול שלך, כמו חליפה בתפירה אישית, יותאם בדיוק למידותיך. שיטת הטיפול, המטפלים, המקום בו יתרחש הטיפול, תדירות המפגשים ועוד, יקבעו בהתאם לצרכים ולמטרות שלך.

טיפול פסיכולוגי מותאם אישית

טיפול פסיכולוגי מותאם אישית הוא טיפול אשר הולם באופן מדויק את צרכיו של המטופל ואת מטרותיו בעת הפניה לטיפול.

אנחנו ב- Outreach מאמינים שכל טיפול צריך להיות כזה.

הסיבה לכך פשוטה, כולנו כבני אדם שונים זה מזה במובנים רבים – זקוקים לתנאים אחרים כדי להרגיש נוח, רגישים ופגיעים בדרכים שונות, ומצליחים להירתם לפעולה בנסיבות שונות.ברור אם כך כי כולנו גם זקוקים לטיפול שונה בכדי להניע תהליך משמעותי של שינוי בחיים.

לכן, בבואנו לבחור טיפול, לעצמינו או ליקירנו, צריכה לעמוד לנגד עינינו המטרה למצוא את הטיפול המתאים ביותר מכל הבחינות עבור מי שעתיד להיות מטופל.

העקרון הזה נשמע פשוט אולם בחירת טיפול מתאים יכולה להיות קשה בתקופה בה מוצעות שפע של גישות ושיטות שונות. מגוון זה, לצד יתרונותיו הברורים, עלול להביא עימו גם בלבול, וקושי להחליט מהו הטיפול הנכון לאדם בתקופה הנוכחית של חייו.

היכולת לבנות טיפול פסיכולוגי מותאם אישית למטופל מבוססת על ידע והתמצאות מעמיקה בתחום. אלו מגיעים מתוך ניסיון קליני עשיר לצד היכרות עם מחקרים עדכניים ותאוריות שונות לגבי טיפול.

האם אתם זקוקים לטיפול המותאם לצרכים שלכם?

צרו קשר

הטיפול המותאם של Outreach

המטרה שלנו ב-Outreach היא לסייע לפונים אלינו באתגר זה ולבנות יחד איתם טיפול פסיכולוגי מותאם אישית ומדויק עבורם ו/או עבור בני משפחתם.

התאמת המענה הטיפולי מתבצעת בין השאר תוך החלטה בנוגע לאנשי הטיפול המתאימים, שיטת הטיפול, מיקום הפגישות, תדירותן ואופני העבודה. תהליך ההתאמה הוא משותף ומתבצע יחד עם המטופלים לפני תחילת הטיפול וכן בהמשך הדרך. התהליך כולו נגזר כמובן גם מהמטרות הטיפוליות עליהן מסכימים יחד.

אנחנו מאמינים ויודעים מניסיון כי ההשקעה ביצירת מסגרת טיפולית מותאמת תניב הישגים טיפוליים, שלא ניתן להשיג בדרך אחרת. לכן, אנחנו משקיעים הרבה בלמידת צרכי הפונים אלינו, האתגרים עמם הם מתמודדים והכוחות הזמינים בתוכם ובסביבתם.

המענה הטיפולי הגמיש של Outreach מאפשר ביצוע שינויים כנדרש בפרמטרים השונים של הטיפול, במידה ומשתנים הצרכים או המטרות הטיפוליות.

צרו קשר לבניית תכנית טיפולית מותאמת עבורכם

טלפון: 072-33-60-600
E-mail: [email protected]

לחצו ליצירת קשר
דילוג לתוכן