
טיפול רגשי לעובדים – מותאם, גמיש ונגיש
Outreach מלווה זה למעלה מעשור ארגונים, משפחות ויחידים בהתמודדות עם מצבי חיים מאתגרים. שירות ECO – Employee Care by Outreach פותח במיוחד עבור חברות וארגונים, כדי לספק מענה רגשי מותאם, דיסקרטי וזמין עבור עובדים ו/או בני משפחותיהם. בעולם העבודה המשתנה ובמציאות החיים הנוכחית בישראל, טיפול רגשי לעובדים חשוב לא רק כתגובה למשבר אלא גם כתשתית לבניית חוסן, יציבות ושימור עובדים איכותיים לאורך זמן.כיצד תחליטו איזה מענה של טיפול רגשי מתאים עבור העובדים בחברתכם? ואיך זה בכלל עובד? להלן תשובות לשאלות המרכזיות.
מהן הסוגיות החשובות בתכנון טיפול רגשי לעובדים?
במעמד ההתקשרות מול הארגון, נבנה יחד מודל שירות המותאם לצרכים הספציפיים של החברה והעובדים, בין השאר לפי החלטות החברה ביחס לסוגיות הבאות:1. איך תתבצע הפנייה לטיפול?
- פנייה ישירה ודיסקרטית מצד העובדים – העובדים פונים אלינו באופן עצמאי דרך אתר ייעודי, טלפון או וואטסאפ. החברה מקבלת רק דיווחים אנונימיים (כמות הפניות, מיקומים, זמני המתנה – ללא כל זיהוי אישי). מניסיוננו זהו אלמנט קריטי עבור העובדים בשאלה אם להשתמש בשירות או לא החוששים מסטיגמה ופגיעה במעמדם.
- פנייה מתווכת דרך משאבי אנוש – נציגי החברה מתווכים את הפנייה עבור העובד/ת, בתיאום מלא עם רכזת הטיפול של Outreach.
- * יצוין כי בכל מסלול אנחנו מחויבים לחיסיון מלא בכל מה שנוגע לפרטי הטיפול בעובד/ת מרגע תחילת הטיפול.
2. היכן מתקיים הטיפול?
- טיפול אונליין – זמין, נגיש וחסכוני בזמן. מתאים במיוחד לעובדים במשרה מלאה, הורים צעירים או עובדים מרחוק.
- טיפול בקליניקות – פגישות פנים אל פנים במיקומים זמינים באזור המרכז, השרון והשפלה. אפשרות לפתיחת קליניקה בארגון עצמו.
- טיפול בבית או במקום העבודה – טיפול מותאם לסביבת החיים של העובד. אידיאלי במקרים של קושי בניידות או צורך בתמיכה בסביבה המוכרת.
3. מי זכאי לטיפול – העובדים בלבד או גם בני משפחותיהם?
- עובדים – כל עובד יכול לקבל טיפול פרטני בהתאם להסדר מול החברה.
- בני משפחה – שירותים נלווים כמו טיפול פרטני לבני זוג או מתבגרים (מעל גיל 14), הדרכת הורים, ולעיתים גם ליווי משפחתי – לבחירתכם.
4. מהו היקף הזכאות?
נבנה יחד את המודל המתאים לארגונכם:- תשלום לפי ביצוע – תשלום חודשי לפי מספר הפגישות בפועל.
- כרטיסיות טיפול – חבילת פגישות מוגדרת לכל עובד (אשר יכולה להיות חד פעמית או להתחדש למשל כל שנה).
- בנק טיפולים ארגוני – החברה מנהלת מאגר פגישות ומקצה אותן לפי הצורך.
5. טיפול פרטני בלבד – או גם מענים קבוצתיים?
בנוסף לטיפול הרגשי האישי לעובדים, אנו מציעים:- סדנאות והרצאות במגוון נושאים אקטואליים: התמודדות עם חרדה, שיפור חוסן נפשי, עבודה עם טראומה, איזון בית–עבודה ועוד.
- ליווי קבוצות וצוותים – למנהלים וצוותים העוברים תהליכים ארגוניים מאתגרים.
- ייעוץ למנהלים – זיהוי מוקדם של מצוקה, ניהול שיח רגיש, חיזוק יכולות הכלה והתערבות.
הליך הפניה – פשוט ויעיל
לאחר שיחה עם נציגי הארגון והבנת הצרכים הייחודיים לו – נבנה יחד מתווה שיתוף פעולה מותאם אישית. במסגרתו יוגדרו, בין היתר, אופן והיקף הסבסוד מצד הארגון (מלא או חלקי), וייחתמו הסכמי שיתוף פעולה כנדרש. לאחר יציאת התהליך לדרך, ההתנהלות השוטפת מתבצעת כך:- קבלת פניות – ניתן לפנות ישירות או דרך נציגי הארגון. כל פנייה מקבלת מענה ראשוני מהיר (עד 24 שעות בימי עבודה) בשיחה טלפונית, שמטרתה להבין את הצרכים הספציפיים של הפונה ולהתאים את המענה המקצועי המתאים ביותר מתוך צוות המטפלים שלנו.
- התאמת מטפל/ת – רכזת הפניות פועלת בתיאום עם מנהלי הארגון לאיתור המטפל/ת המתאימים ביותר לפי תחום הטיפול, רקע, שפה והעדפות אישיות. תוך עד 3 ימי עבודה הפונה כבר מחובר למטפל/ת.
- תחילת טיפול – הטיפול מתקיים לפי התנאים שסוכמו (אונליין או פרונטלי, היקף, זמני פגישות וכו׳), תוך תקשורת ישירה בין המטפל/ת לפונה. במידה שמתעוררות שאלות או צרכים נוספים – ניתן לפנות ישירות למטפלים או לרכזת הפניות.
- סיום טיפול והמשך אפשרי – בתום מספר הפגישות שסוכם מראש, ובכפוף לזכאות, יכול העובד/ת לבחור להמשיך את התהליך הטיפולי באופן פרטי מול אותו מטפל/ת, אם יימצא בכך צורך ורצון.
מי אנחנו?
Outreach הוקמה ב-2014 ע"י הפסיכולוג הקליני ד"ר אור הראבן ומציעה מאז שירותי טיפול וליווי רגשי בפריסה ארצית עבור יחידים ומשפחות וטיפול רגשי לעובדים של ארגונים. צוות המטפלים כולל פסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאליים, פסיכיאטרית ומומחים נוספים, בעלי ניסיון עשיר בטיפול פרטני, הדרכת הורים, וטיפול בסביבה הטבעית של הפונים. אנו פועלים בגישה רב-מקצועית, עם תהליכי הדרכה שוטפים, שותפויות קהילתיות והקפדה על איכות מקצועית בלתי מתפשרת. בוודאי, הנה גרסה ערוכה ומשופרת לפסקה שביקשת, עם שפה רהוטה אך נגישה, זרימה ברורה, והוספת אייקונים תואמים – מבלי לשנות את המהות.🌟 יתרונות העבודה עם Outreach בטיפול רגשי לעובדים
פנייה אלינו לצורך טיפול רגשי לעובדים כוללת מספר יתרונות בולטים, שמבטיחים שירות איכותי, נגיש ורגיש לצרכי הארגון והעובדים כאחד:- 🎓 מקצועיות גבוהה ניסיון עשיר בליווי רגשי של עובדים וארגונים מהארץ ומהעולם – בשגרה ובחירום, במגוון תחומים ומגזרים.
- 🤝 גמישות מלאה אפשרות לטיפול פרונטלי או אונליין, בהתאם להעדפות ולנוחות של כל עובד/ת – בארץ ובחו״ל.
- 📞 מענה אישי ומהיר מערכת פניות נגישה, פשוטה להפעלה, עם זמינות גבוהה ומענה ראשוני תוך 24 שעות.
- 👥 חשיבה צוותית צוות המטפלים שלנו פועל תוך שיתוף ידע והתייעצות מקצועית במידת הצורך, כדי לדייק את ההתאמה ולהבטיח טיפול מיטבי.
- 🔒 פרטיות מלאה שומרים על סודיות מלאה מהשלב הראשוני של הפנייה ועד לתום התהליך
נשמח לחשוב יחד איתכם על העובדים שלכם
לקבלת מידע נוסף, תיאום שיחה ראשונית או הצעת מחיר, פנו אלינו:- 📩 כתבו לנו דרך האתר
- ☎️ חייגו: 072-3360200
- 💬 שלחו לנו וואטסאפ: 051-5352433
המציאות המורכבת של היום מזמנת אתגרים לא פשוטים, והצורך בתמיכה אמיתית בעובדים רק הולך וגדל. נשמח לרתום את הידע והניסיון שלנו כדי לסייע לכם ליצור סביבת עבודה תומכת ובריאה עבור העובדים שלכם.
