נגיע עד אליך

הטיפול יתקיים במקום המתאים לך. הסביבה הטבעית שלך יכולה להיות הסביבה הטובה ביותר עבור הטיפול שלך.

טיפול פסיכולוגי נגיש

הצוות של Outreach מציע טיפול פסיכולוגי נגיש אשר יכול להתקיים בבית המטופל או בסביבת חיים אחרת, עבור כל מי שזקוק לכך.

בימינו, רבים יודעים כי טיפול פסיכולוגי יכול לסייע להם בשיפור חייהם או בהשגת מטרות מסוימות, אולם אינם יכולים מסיבות שונות לפנות ולהגיע לטיפול קונבנציונאלי בקליניקה של המטפל. כך, נותר הטיפול הפסיכולוגי בלתי מושג עבור אלה הזקוקים לו, לעיתים יותר מכולם.

אנחנו מאמינים כי ראוי להקל על אותם מטופלים פוטנציאליים, ולכן אנחנו נכונים להציע להם טיפול פסיכולוגי נגיש אשר מגיע עד אליהם ופוגש אותם במקום בו הם נמצאים.
בדרך זו יכולים קהלים מגוונים אשר אינם מסוגלים להנות מטיפול פסיכולוגי במתכונת הרגילה שלו, להשתתף בטיפול ולהפיק תועלת מכל היתרונות הגלומים בו.

האם אתם זקוקים לטיפול פסיכולוגי שיגיע אליכם?

צרו קשר

טיפול פסיכולוגי בבית

חשוב להבין כי ההגעה של מטפלים לבית המטופל, אינה רק שינוי גאוגרפי או סמנטי, אלא משנה באופן מהותי את הסיטואציה הטיפולית ואת הקשר הטיפולי.
הצוות של Outreach צבר מומחיות רבה בעבודה טיפולית בבית ובסביבות חיים אחרות, ולמד לנצל את השינויים בסיטואציה הטיפולית לטובת המטופלים והתהליך הטיפולי.

מניסיוננו אנו יודעים כי ניתן בהחלט לשלב בין גמישות ונגישות המענה הטיפולי לבין רמה מקצועית בלתי מתפשרת.  יתרה מזאת, ישנם מצבים בהם אנו רואים יתרון משמעותי בבחירה לקיים את טיפול פסיכולוגי בבית או במרחב חייו המציאותי של המטופל. לעיתים תנאים אלו הולמים בצורה מדויקת יותר את צרכי המטופל וגם למטפל מתאפשר כך להכיר את נסיבות חייו של המטופל, על האתגרים והמשאבים שבהם, באופן בלתי אמצעי.

ההיכרות המעמיקה עם המטופל וסביבת חייו, מאפשרת לדייק את המענה הטיפולי וכן לסייע ביצירת שינוי במציאות החיים החיצונית לצד שינויים במציאות הפנימית.

הפסיכואנליטיקאי והסופר הנודע J.A Miller אמר: ״האנליטיקאי הוא אובייקט  נווד והפסיכואנליזה מתקן נישא״. גם לתפישתנו, ליבת העשיה הטיפולית יכולה להתרחש בכל מקום כמעט כיוון שבבסיסה יושב קשר בין בני אדם שאינו תלוי בהכרח בזמן ובמקום.

טיפול פסיכולוגי נגיש, גמיש ויצירתי, יכול לסייע לרבים להתגבר על מכשולים בדרך לשינויים שהיו רוצים לראות בחייהם. הצוות של Outreach שמח לבוא לקראתם ולהיות איתם שם.

צרו קשר לבניית תכנית טיפולית מותאמת עבורכם

טלפון: 072-33-60-600
E-mail: [email protected]

לחצו ליצירת קשר
דילוג לתוכן