צוות פסיכולוגי רב מקצועי

Outreach מפעילה צוות פסיכולוגי רב מקצועי מיומן, לטובת מתן מענה טיפולי מיטבי עבור הפונים אלינו.

כיוון שבני אדם הם מורכבים וצרכיהם רבים, דרושה התייחסות רב מימדית לאספקטים שונים של חייהם על מנת לסייע להם בצורה הטובה ביותר.

כך לעיתים דרוש שילוב בין טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכיאטרי, ליווי טיפולי, ייעוץ סוציאלי ושיקומי, הדרכת הורים ועוד, כדי לעמוד במטרות הטיפוליות.

במקרים רבים אף חשוב לקדם את האפיקים הטיפוליים השונים במקביל על מנת לספק מענה מקיף לאתגרים.

הדרך לעשות זאת היא לערב במקרה הצורך מספר מומחים בתחום בריאות הנפש אשר יעבדו כצוות פסיכולוגי רב מקצועי ויתנו מענה מקיף לצרכים השונים.

על מנת שהמענה יהיה מדוייק ומתואם, חשוב שאותם מומחים שונים יעבדו בשיתוף פעולה הדוק סביב מטרות טיפוליות מוגדרות ומשותפות.

האם אתם זקוקים לעזרה של צוות רב-מקצועי מתואם?

צרו קשר

האתגר בהרכבת צוות פסיכולוגי רב מקצועי לבד

אנו מכירים את האתגרים הכרוכים בהרכבת צוות פסיכולוגי רב מקצועי לבד, הנובע בעיקר מהקושי לבחור מבין שלל אנשי המקצוע את אלה הנכונים ביותר לאדם ולתקופה הנוכחית בחייו.

שאלות כמו  – איפה בכלל מחפשים אנשי טיפול? איך יודעים מיהו האדם המתאים ומהי הגישה המתאימה? כיצד יודעים שאנשי המקצוע שנבחרו ערוכים ומתאימים לשיתוף הפעולה החיוני ביניהם? כיצד מוודאים שיש שפה משותפת בין אנשי מקצוע מתחומים שונים? ועוד, מאפיינות את שלבי החיפוש אחר המענה הנכון.

יתרה מכך, פעמים רבות כשישנם מספר טיפולים התחושה של מטופלים היא כי ׳יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה׳ כיוון שהמטפלים השונים לא משתפים פעולה ביניהם.

גרוע מכך, לעיתים אנשי טיפול שונים נותנים המלצות שונות ואף סותרות והמטופלים נותרים מבולבלים וחסרי אונים.

הצוות הרב מקצועי של Outreach

מתוך היכרותנו עם מציאות זו ועם גודל האתגר של מתן מענה כוללני ומקיף לצרכים שונים, אנחנו פועלים כצוות פסיכולוגי רב מקצועי ומתואם תמיד.

לאחר ההיכרות עם הפונים אלינו ועם צרכיהם הייחודיים, אנחנו שוקדים על התאמת אנשי הטיפול המתאימים ביותר למתן מענה מיטבי.

במידה ודרושים מענים שונים אנו מקימים צוות רב-מקצועי אשר חבריו יעבדו לאורך הטיפול כולו בשיתוף פעולה הדוק ובתיאום מירבי, תחת הנחיה של מנהל מקרה מצוות הניהול של Outreach.

צוות המטפלים משקיע בתהליכים רציפים של התייעצות, הדרכה, למידה והכשרה על מנת להעניק למטופלים שלנו את המענה הכוללני, המקיף והמקצועי ביותר.

הניסיון שלנו מלמד כי שיתוף הפעולה והתיאום בין הגורמים הטיפוליים השונים הם המאפשרים יצירת רצף טיפולי והגעה להישגים משמעותיים בטיפול.

צרו קשר לבניית תכנית טיפולית מותאמת עבורכם

טלפון: 072-33-60-600
E-mail: [email protected]

לחצו ליצירת קשר
דילוג לתוכן